Lovisa Liedgren

HELGEN I VÄRLDKLASS

Publicerad 2016-10-16 19:44:54 i Min Vardag,

Godkväll!
Helgen har varit jättebra fast än jag har haft en "surlördag". I fredags iallafall var de fest hos Elin&Emma för Elin som ska flytta till Stockholm på måndag. Lördagen var verkligen upp och ner, tappade marmelad i golvet, tappade bort min klocka(som nu är återfunnen) men sen kom Emma, fikade mina nybakade gifflar. På kvällen skjusade vi Micke på fotbollsavslutning sen for vi på konser, blev sen en myskväll framför soffan. Tog idag en skogsprommis sen har jag&Emma bara myst, sen hon for har jag löpt, gjort matlådor och donat på lite. Nu hoppas jag tiden ska gå fort så att Micke snart får sluta jobbet så jag slipper va ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela